RSS

Invitatie la ziua de nastere

07 Noi

Textul invitatiei se schimba la cerinta cumparatorului. Poza sarbatoritului imi va fi trimisa pe mail si eu o voi aplica pe invitatie in locul pozei baietelului meu.
Varsta sarbatoritului se schimba de asemenea in invitatia comandata.Siglele mele nu apar decat in postarile de blog , nu si in felicitarile/ invitatiile expediate.
Invitatia o primiti pe mail in format digital png, jpeg. Este printabila.

Acest model il pot transforma in calendar personalizat pe 2010. In locul textului invitatiei va intra calendarul.
 

6 responses to “Invitatie la ziua de nastere

  1. Mali

    2 ianuarie 2010 at 2:43 pm

    Puteţi să-mi concepeţi un model de invitaţie pentru aniversarea majoratului?Pe sărbătorită o cheamă Karina.

     
  2. Lala

    2 ianuarie 2010 at 3:08 pm

    Sigur.Contactati-ma pe mail pentru a stabili detaliile.

     
  3. miky

    16 februarie 2010 at 6:23 pm

    puteti sa-mi invitatii pentru ziua onomastica?Daca ar putea fi cu hannah montana.Va rog!Pe sarbatorita o cheama Adina.Multumesc!

     
  4. Lala

    16 februarie 2010 at 7:16 pm

    Miki, sigur ca da.Te rog insa sa imi trimiti un mail , gasesti adresa la pagina de contact, pentru a stabili modelul si detaliile.La eticheta invitatii gasesti chiar un model facut cu hanna.

     
  5. didrut

    3 august 2010 at 9:42 am

    Puteti sa-mi faceti un model model de invitatie pentru o zi de nastere?Pe sarbatorita o cheama Diana si implineste 12 ani.Si as vrea sa pun o poza de a ei pe ea si sa mai scriu si ceva.

     
  6. Lala

    3 august 2010 at 9:48 am

    Didrut, se poate, desigur.Insa este necesar sa imi trimiteti un mail.Gasiti adresa la datele de contact.

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

